dinsdag 6 januari 2015

HERWERKING FINISHING PRODUCT

Nadat de handy swing getest werd door de jury, vertegenwoordigd door de docenten van het opleidingsonderdeel "Ontwerp & Prototyping 1". Vond ik het tijd om toch nog eens het finishing product te herwerken. Vooral het gewicht van de schommel (zo'n 3.5kg) naar beneden krijgen leek me nog een zeer leuke uitdaging. Ook kreeg ik de opmerking dat er nog meer integratie van de touwen moest zijn. Met deze opmerkingen in mijn achterhoofd ging ik de handy swing gaan herwerken, en met succes! Het gewicht is gezakt naar 1.7kg terwijl de sterkte van de schommel zeker behouden is. Verder zitten alle touwen nu mooi ingewerkt onder de schommel zodat de schommel er uitwendig zeker nog mooier is op geworden! Hieronder is de link van de uitvoeringswijze en gebruiksaanwijzing weergegeven zodat ook jij dit nieuwe model kunt nabouwen! Have fun and swing like never before!

Uitvoeringswijze: http://www.instructables.com/id/The-handy-swing-IPO-IDC-HOWEST-SWING-SCHOMMEL-1/

Gebruiksaanwijzing: http://www.instructables.com/id/How-to-use-the-handy-swing-IPO-IDC-Howest-SWING-SC-1/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten